مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-10اقتصادي

فارس من| خرید 8300 تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اعلام اینکه تاکنون حدود 8 هزار و 300 تن برنج پرمحصول ندا و شیرودی تولید سال 1401 از مراکز طرف قرارداد تحویل گرفته شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان به داد شالیکاران شمال کشور برسید به مشکل فروش نرفتن برنج های برداشت شده اشاره و اعلام کردند؛ هزینه بالای تولید برنج و قیمت پایین فروش برنج و حتی نبودن خریدار باعث انباشته شدن محصولات کشاورزان در شمال کشور شده و باعث تحت فشار قرار دادن کشاورزان شمال کشور شده است.

  عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در این زمینه اظهار کرد: اداره کل غله برابر دستورالعمل های ابلاغی اقدام به عقد قرارداد با تشکل های صنفی و تحویل گرفتن برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته کرد.

وی افزود: تاکنون 28 مباشر شامل شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان با عقد قرارداد تحویل 20 هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در این طرح همکاری می کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در ابتدا زمان پایان طرح خرید توافقی برنج پرمحصول سال گذشته تا پایان شهریور اعلام شده بود، از تمدید زمان تحویل گیری برنج خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته به منظور اینکه کشاورزان مشکلی از باب عدم تحویل مانده برنج سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خرید 8300 تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران

فارس من| خرید 8300 تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران